Orriak

2016(e)ko urriaren 4(a), asteartea

TXIKITAKO GAUZAK

Ni txikia nintzenean  lo asko egiten  nuen (Ainhoa).               Ni txikia nintzenean oso negartia nintzen (Paula).  


Ni txikia  nintzenean  denetik  jaten  nuen (Nora).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Ainhoa - Paula eta Nora P.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina