Good morning!
I just realized that in today´s planing, the English explanation is cut off. I´m writing it here so you can read it well.
OSTIRALA, 29
-Student´s Book page 51 (lesson 2): DIGITAL BOOK
Lehenengo ariketa: Irakurri marrazki bakoitzaren azpian dagoen esaldia. Ondoren, entzun lehenengo audioa. Lotu pertsonai bakoitza, gustukoen duen superheroiarekin. Azkenik, entzun bigarren audioa eta errepikatu esaten dena.
Lee la frase que hay debajo de cada dibujo. A continuación, escucha el primer audio. Relaciona cada personaje con su superhéroe favorito. Por último, escucha el segundo audio y repite lo que se dice.
Bigarren ariketa: Begiratu marrazkiak eta fijatu zaitezte ea superheroiak neskak ala mutilak diren. Neska bada, “She” erabili beharko dugu eta mutila bada, “He”. Hau jakinda, jarri esaldi hauek dagozkioen superheroi bakoitzari.
Mirad los dibujos y fijaos si los superhéroes son chicas o chicos. Si es una chica, tendremos que usar "She" y si es un chico, "He". Sabiendo esto, coloca estas frases a cada superhéroe.
- She´s tall
- She´s short
- He´s thin.
Dibuja un superhéroe y escribe debajo una frase describiendo cómo es. Recuerda, si es chico (He is + adjetivo) y chica (She is + adjetivo). ¡Enviarme una foto, para subir al blog vuestros superhéroes!
-Activity Book page 29: Burutu 29.orriko ariketak. / Realiza los ejercicios de la página 29.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina